Sejm poszukuje pracowników sprzątających. Uwagę zwróciły wymagania wobec kandydatów
Biuro Prawne i Spraw Pracowniczych Kancelarii Sejmu opublikowało ogłoszenie o naborze pracownika do sprzątania w Biurze Administracyjnym na pół etatu. Do zadań zatrudnionej osoby będzie należało m.in. utrzymanie porządku i czystości w wyznaczonym rejonie, mycie okien, pranie dywanów, sortowanie makulatury czy uzupełnianie na bieżąco środków czystości w wybranych pomieszczeniach.
Uwagę zwróciły wymagania, jakie muszą spełnić kandydaci. I tak oto osoby, które chciałyby się zatrudnić w Biurze Administracyjnym Sejmu muszą wykazać się znajomością środków czystości, umiejętnościami sprzątania, współpracy w grupie i posługiwania się urządzeniami do utrzymania czystości, a także rzetelnością wykonywania obowiązków, dyspozycyjnością, gotowością do pracy n wysokości oraz uczciwością. Mile widziane jest także co najmniej wykształcenie zasadnicze zawodowe.
Osoby, które są zainteresowane tą ofertą powinny wysłać swoje CV oraz list motywacyjny na adres Kancelarii Sejmu.